Tuesday 16 April 2013

Redha-Mu

Bismillahirahmanirahim :')
Alhamdulilah,Alhamdulilah,Alhamdulilah Allah masih memanjangkan usia untuk mengabdikan diri kepada-Mu..Syukran,thanks you,xie xie ya Rabb.^___^..Dengan sedikit ilmu jari jemari ini dapat menari-nari atas keyboard nie..:"),,menari-nari tulis ap???..in sha Allah akan menyampaikan dakwah-Mu..
ermmmm...nak tulis apa erk kali nie..??.haaa,,nak story2 pasal *Redha.*..Nak bersajak kejap yer..(almaklumlah bakat terpendam la katakan :P)

Izinkan Kulamar Redha -MU

Tuhanku..
Bagaimana  mampu untuk kuungkapkan 
Apakah kata2 yang bisa kuabadikan
Sedangkan di setiap pandangan dan degup nafasku
Aku mencari-cari di manakah ilham yang bisa kucoretkan

Tuhanku..
Sering kali aku bertanya 
Apakah mampu untukku menjadi hamba-Mu yang baik??
Sedangkan terlalu banyak khilaf dan kelemahan ku
Semuanya tidak pernah terlepas daripada pandangan-Mu

Tuhanku..
Telah  kusingkap tirai hati ini
Mahu benar mengintai tabir keagungan-Mu
Ingin sekali aku melamar keampunan-Mu
Namun apa yang kurasa hanya rasa malu
kepada-Mu.

Tuhanku..
Bukakanlah mata kalbuku ini
Dakapkanlah aku dalam pelukan kasih sayang-Mu
Walaupun kutahu sukar untukku meraih redha-Mu
Namun,izinkan aku untuk terus mengharapkannya
Demi rasa cintaku kepada-Mu..

Tuhanku 
Jiwa ini dalam genggaman kekuasaan-Mu
Sering kali diusik rindu yang azali
Kuingin katakan bahawa akan kan terus mengharap cinta dan redha-Mu,,



":)

Moga Allah Redha........

No comments:

Post a Comment